PRŮBĚH SPOLUPRÁCE

Naším cílem je poskytovat nezávislou, transparentní, profesionální službu s osobním individuálním přístupem ke každému klientovi. Těší nás i při dlouhodobé spolupráci neustále hledat nové cesty a příležitosti pro naše klienty.

  • 1

    Úvodní schůzka a zjištění vstupních informací

    • vždy chceme znát našeho klienta a rozumět situaci, ve které se nachází a být v souladu s jeho záměry – jenom tak můžeme poskytovat službu v kvalitě, za kterou si stojíme.
    • vyžádáme si potřebné podklady a údaje od klienta, které nejsou veřejně přístupné
  • 2

    Odhad rozsahu služby a jeho odsouhlasení

    • zjistíme informace nezbytné pro odhad rozsahu naší služby
    • navrhneme postup (konkrétní kroky) a výstupy, které klientovi předložíme
    • odhadneme potřebné kapacity a cenu
    • odsouhlasíme si s klientem, zda naše návrhy odpovídají jeho preferencím a pokryjí jeho potřeby
    • případně uzavřeme plnou moc o zastupování klienta a/nebo smlouvu o poskytování služeb
  • 3

    Analýza informací a dokumentů

    • získáme (nejen od klienta) potřebné podklady a další informace
    • provedeme analýzu získaných dat, porovnáme výsledky s aktuální situací napříč finančním/bankovním trhem
    • prověříme další souvislosti vycházející z firemních databází, případně jiných registrů
  • 4

    Vyhodnocení a informování klienta

    • výsledky vyhodnotíme a prezentujeme klientovi
    • výstupy strukturujeme do přehledných průběžných reportů nebo závěrečné zprávy (ctíme pravidlo „stručně je více“)
    • závěry a případné další návrhy osobně probíráme s klientem
  • 5

    Specifikace spotřebovaných kapacit

    • evidujeme kapacity, které klientovi nebo jeho záležitostem věnujeme
    • průběžně nebo po dokončení zakázky klienta informujeme o aktivitách a jejich rozsahu, které jsme spotřebovali
  • 6

    Následné a jiné aktivity

    • šetříme klientovi čas a často i nervy a zastupujeme ho při nekonečných jednáních s bankami a finančními institucemi
    • připravujeme za klienta úvěrové návrhy, případně jiné žádosti (žádost o platební terminál, účet, bankovní záruku, atp.)
    • sledujeme za klienta plnění smluvních podmínek vycházejících z úvěrových nebo jiných smluv týkajících se finančních produktů